.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه سرپرست وزارت کشور به تعویق افتاد!

درپی انتشار اخباری از احتمال تغییر سرپرست وزارت کشور ، مراسم تودیع و معارفه وزیر و سرپرست این وزارتخانه که قرار بود شنبه و یا امروز و پس از پایان دور دوم انتخابات مجلس هشتم برگزار شود، به تعویق افتاد.

خبرهای رسیده از احتمال لغو حکم سرپرستی محمدرضا رحیمی بر وزارت کشور حکایت دارد و این درحالی است که معاون اجرایی رئیس جمهور روز چهارشنبه گذشته تائید کرده بود که رحیمی رئیس دیوان محاسبات با حکم رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت کشور منصوب شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین از برنامه تودیع و معارفه پورمحمدی و رحیمی در روز شنبه خبرداده بود .

شنیده ها حاکی است عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دفتر رئیس جمهور و سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس جمهور گزینه های دیگر تصدی پست سرپرستی وزارت کشور هستند . طی روزهای اخیر انتقادات زیادی از عملکرد رحیمی در مسوولیت های قبلی و حتی مخالفت های موثری با تغییر وزیر کشور در رسانه ها منتشر شده بود.

مجتبی ثمره هاشمی که پیشتر معاونت سیاسی وزیر کشور را برعهده داشته است ، صبح دیروز از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. وی برگزاری موفق انتخابات مجلس هشتم را نتیجه مدیریت موفق مصطفی پور محمدی خواند.

پور محمدی نیز روز گذشته ضمن اعلام عدم اطلاع از دلایل برکناری خود تاکید کرده بود: منافع ملی را بر حق شخصی خود ترجیح می دهم و علیرغم ناگفته های زیادی که دارم بر خلاف منافع ملی سخنی نخواهم گفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.